新しいラフスケッチ "How Much the Past"

ホントに少しずつですが、音楽作りのエンジンを再びかけ始めてます。まだ動いては止まり、ですが(笑)。
そんなラフスケッチです。
よろしけば聴いてみて下さい。

"How Much the Past"

I think I'll never leave this old playroom in my teens
(I think I'll never change all the people with stone cold hearts)
I think I'll carry on the subtle work so precious to me

You turn to me
You toss questions to me
(You say you want to hear me)
And then you come to find it's keeping up your pride again

I only tell you
I only show you
how much the past means to me


僕は思う 自分が十代のこの古い遊び部屋を離れるつもりがないんだなって
(僕は思う 自分が石のように冷たい心の人々みんなを変えるつもりなどないんだなって)
僕は思う 自分にとって貴重な この繊細で神秘的な作業を続けるつもりなんだなって

君は僕に安らぎを求め
僕に質問を投げる
(僕の言葉を聞きたいという)
そしてそれから気がつくんだろうね それでまた自分の誇りが保たれたって

僕は君に伝えるだけさ
僕は君に示すだけさ
過去が僕にとってどれだけ大事かを・・・
[PR]
by penelox | 2010-09-16 13:18 | The Penelopes関連


<< 近況など 新しいラフスケッチ "... >>