ルイ・フィリップより皆様へ

 先週の4月12日に行なわれました"Vostok Cafe Vol.1 Louis Philippe Live In Japan"に関しまして、昨日ルイさんよりメッセージをいただきましたのでここに公開いたします。僭越ながら、日本語訳をさせていただきました。下の英語が原文です。

 ルイさんからの、当日会場にいらした方々のみならず、ファンの皆さんへの感謝の気持ちです。ぜひ御覧下さい。




-------------------------------------------------------------------


b0022069_10173391.jpg


 これは12日にモダンタイムスにいた人達だけでなく、行けたら良かったのにとか、あるいは行こうと思ったが行けなかった、そんな人達みんなにあてたメッセージだ。なかにはあの夜遠い所からはるばる京都まで来た人もいたのも知っているし、あなた達の私の音楽への愛情は本当にありがたい。皆さんが来て下さった努力の、その価値はあったと感じてくれてることを祈るばかりだ。



 この小さなギグは私のある思い-日本や日本の人々と私とのあいだには、何かとても特別なものがあるという思いを強めてくれた。そして2007年の私の特別な願いは、すぐに、しかも今度は何人かのミュージシャンとともに日本に戻って来て、皆さんにルイ・フィリップ・ライブの新しい側面をお見せしたい、ということ。ありがたいことに、これはおそらく秋には実現しそうだ。早いうちにさらなるニュースをお知らせするよ。もし私がやってることや計画していることを常に知りたいのなら、MySpaceのページ(http://www.myspace.com/louisphilippemusic)か私のウェブサイト(http://www.louisphilippe.co.uk)をのぞいてみてほしい。そこで私は喜んで君を友人に加えるし、君も世界中からの他のファン達と君の考えを分かち合えるはずだよ。



 今はロンドンで仕事に戻るところ-あなたたちが先週多くの曲を聴いたアルバム('An Unknown Spring')を完成させるんだ。皆さんとまた会える時まで、どうかこの愛と感謝を込めたちょっとしたメッセージを受け取って欲しい。


この地球に平和が広がりますように

ルイ



This is a communal message to all the people who were at Modern Times
on the 12th, but also to all of those who wished they could have made
it, or who tried to and could not. I know some of you travelled a long
way to be in Kyoto on that night, and I am truly humbled by your
affection for my music. I hope that you all felt that the effort had
been worthwhile.

This small gig strengthened my belief that there is something very
special between Japan, its people, and me. And my special wish for 2007
is that, soon, I'll be able to come back and, this time, with a couple
of musicians, to offer you another side of Louis Philippe live.
Thankfully, it looks as if this will take place, and probably some time
in the autumn. I shall have more news soon. If you want to keep being
informed of what I do and plan to do, remember that you can visit my
myspace page (www.myspace.com/louisphilippemusic) or my website
(www.louisphilippe.co.uk) where I'll be delighted to add you as a
friend, and where you can share your thoughts with other fans from all
over the world.

I'll now come back to my work in London - which is finishing for good
the album ('An Unknown Spring') of which you heard many songs last week.
Until I see you all again, please accept this small message of love and
gratitude.

May peace prevail on this earth.

Louis
[PR]
by penelox | 2007-04-19 14:00 | Vostokコンピ関連


<< "MAGIC&quo... 4.12. Vostok Ca... >>